Vernyhora, S.
    The book as an object of advertising [Текст] = Книга як об’єкт реклами / S. Vernyhora // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книговидання -- реклама в книжкових виданнях -- реклама у видавничій справі -- прихована реклама -- продакт плейсмент -- копірайтинг
Анотація: В умовах жорсткої конкуренції на книговидавничому ринку, яка зумовлена його перенасиченням друкованою вітчизняною та зарубіжною видавничою продукцією, зниженням запитів на друковану книгу з огляду на розвиток цифрових технологій, видавнича галузь зазнає змін та потребує впровадження інноваційних засобів для пошуку нових можливостей розвитку діяльності та просування видань до читача. Актуальність теми дослідження зумовлена потребою вивчення нових тенденцій використання реклами та PR у книговидавничій справі. Мета дослідження: вивчити жанри і види реклами, що застосовуються видавцями на сторінках книжкових видань та з’ясувати ефективність використання ними рекламних і PR-інструментів. Об’єкт дослідження – основний та службовий тексти книжкового видання. Предмет дослідження – ефективність застосування рекламних і PR-інструментів з метою отримання додаткових фінансових ресурсів та просування книги на видавничому ринку. За результатами дослідження з’ясовано, що рекламу в книжкових виданнях застосовують, по-перше, з метою рекламування товарів і послуг (продакт плейсмент), що дає змогу видавцеві отримати додатковий прибуток, по-друге, з метою рекламування книги (копірайтинг), що дає змогу значно розширити коло читацької аудиторії того чи того видання. В процесі дослідження авторка статті розкриває основні правила і принципи копірайтингу, наводить приклади їх ефективного застосування
Дод.точки доступу:
Вернигора С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)