Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток. Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Бріка, О. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |