Голота, Н.
    Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток.
Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бріка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)