Alimba, Ch. N.
    Why, Where, When, and How to Domesticating Peace Education In the Educational System In Nigeria? = Чому, де, коли і як запровадити миротворчу освіту в освітню систему Нігерії? / Ch. N. Alimba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P29-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
миротворча освіта -- освітня система Нігерії -- завдання миротворчої освіти -- фактори впливу на миротворчу освіту -- функції миротворчої освіти
Анотація: Характер та динаміка соціальних загроз в освітній системі Нігерії утруднюють та стримують її розвиток. Основними проблемами, що лежать в основі цих загроз, є ерозія суспільних цінностей та моральний занепад, які відкрили шлях до спотворення поведінкових та настановчих диспозицій операторів системи. Кричуща демонстрація дискримінації, несправедливості, упереджень, заздрості, ревнощів та конфліктних ситуацій в освітній системі вимагає упровадження в національну освітню систему концепції миротворчої освіти як панацеї від цих соціальних загроз та способу підвищення продуктивності системи. У дослідженні розглянуто питання, чому, де, коли і яким чином концепція миротворчої освіти має бути інтегрована в освітню систему Нігерії. Автор доводить, що результатом її впровадження має стати набуття учнями навичок, поглядів і знань для створення безпечного середовища проживання, сталого довкілля та соціальних змін. Змістом роботи з упровадження такої концепції він вважає розробку програм, процедур, заходів, дорожніх карт, які можуть бути реалізовані систематично, щоб прищепити людям прийнятні суспільні цінності, необхідні для сприяння розвитку справжньої планетарної свідомості, яка дозволить людям функціонувати як глобальні громадяни і змінити нинішній стан людини, змінивши соціальні структури і моделі мислення, які його зумовили.
Дод.точки доступу:
Жиньєр Н. Алімба


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)