> Шифр: І254815328/2022/2 Журнал 2022р. Вип. 2 Ангелова, Мар’яна. «АстудіЯ». Десять років практики заради вищої якості / М. Ангелова. - С.6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Мітчук, Ольга. Наративи медіапросвітництва сучасної ліберальної інформаційної культури / О. Мітчук. - С.9-15. - Бібліогр. в кінці ст. Семенюк, Олег. Фейлетон у молодіжному середовищі: динаміка популярності жанру / О. Семенюк. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Харченко, Олег. Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції / О. Харченко. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Морозова, Олена. Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання / О. Морозова. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Афанасьєв, Ілля. Лідер громадської думки в умовах повномасштабної війни (на прикладі Маші Єфросініної) / І. Афанасьєв, А. Арутюнян. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Ужанська, Тетяна. Дослідження, які проводяться для прийняття рішень з мaркетингових комунікaцій / Т. Ужанська. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу https://intcom.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |