Б 81 Бондар, Л. Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.) / Людмила Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 33–38. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Диференційоване навчання--початкова школа--історія--Україна, 40–80-ті рр. 20 ст. Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- класи вирівнювання -- індивідуальний підхід Анотація: У статті на основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40–80-ті рр. ХХ ст.). Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації – класи вирівнювання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |