Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 6-13, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.1 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- креативне мислення -- методична модель Анотація: У статті проаналізовано особливості видань художніх творів українських і зарубіжних письмен- ників у супроводі з AR-додатками. Автори обґрунтували доречність і окреслили перспективи використання книжок з доповненою реальністю в мовно-літературній галузі початкової освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Нежива, Л. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |