> Шифр: Д949222/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В Кремень. - С.4-13 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО ТИПУ, НАУКОВІ РОЗРОБКИ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг) Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд / автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька. - С.15-33 Кл.слова: ГРОМАДСЬКА ЕКСПЕРТИЗА, ПЕДАГОГИ-НОВАТОРИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати / В Кремень. - С.16-20 Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, ДИТИНОЦЕНТРИСЬКІ ЗАСАДИ Кольченко, Лариса. Система інноваційного розвитку ліцею / Л. Кольченко. - С.21-22 Кл.слова: УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ, НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ Войчишин, Олександра. Різнокольорова діяльність гімназії / О. Войчишин. - С.22-24 Кл.слова: ІНФОРМАТИЗАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВОЛОНТЕРСЬКИЙ КЛУБ Романенко, Михайло. Філософія освіти: проблеми конституювання / М. Романенко Кл.слова: ПРЕДМЕТНЕ ПОЛЕ, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ, ЕГАЛІТАРНА ОСВІТА Гриньова, Марина. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка / М. Гриньова, А. Ткаченко. - С.41-50 Кл.слова: МАКАРЕНКОЗНАВСТВО, ТВОРЧА СПАДЩИНА, ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА Палтишев, Микола. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти / М. Палтишев. - С.52-56 Кл.слова: ДИТЯЧА ЖОРСТОКІСТЬ, ПЕДАГОГІКА РОЗУМІННЯ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПЕДАГОГІКА Буркова, Людмила. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности / Л. Буркова. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЗМІСТ ОСВІТИ, ЗМІСТ НАВЧАННЯ Ликова, Вікторія. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта? / В. Ликова. - С.64-67 Кл.слова: ХОЛІСТИЧНЕ ЗДОРОВЯ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА ТЕРАПІЯ Головай, Ірина. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею / І. Головай, А. Пономаренко. - С.68-76. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ КОМПЕТЕНЦІЇ Кот, Микола. До глибин душі засобами музичного мистецтва / М. Кот. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО, УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ, КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКА ЛАВРА Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися!. - С.79 Кл.слова: ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС, ХОРОВЕ МИСТЕЦТВО, УКРАЇНСЬКА ВОКАЛЬНО-ХОРОВА КУЛЬТУРА Кольченко, Лариса. Ліцей на березі Лугані / Л. Кольченко. - С.82-94 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ, ВИПЕРЕДЖАЛЬНА ВИХОВНА СИСТЕМА Войчишин, Олександра. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства / О. Войчишин. - С.95-111 Кл.слова: ЛІДЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ, ОБДАРОВАНІ ДІТИ Кот, Микола. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися! / М. Кот. - С.79 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |