> Шифр: П860805/2015/9 Журнал 2015р. № 9 Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! : огляд тематичних уроків і виховних заходів, що надійшли до редакції / Ю. Колесникова. - С.1-4 Титаренко, Лілія. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8 Митник, Олександр. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13 Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17 Остапенко, Олександр. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-20 Шевченко, Олена. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання (за ідеями В. О. Сухомлинського) / О. Шевченко. - С.21-24 Василенко, Надія. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27 Шостак, Любов. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32 Андрусенко, Ірина. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-34 Іщенко, Тетяна. Урок мислення серед природи / Т. Іщенко. - С.35-36 Дробчак, Ярослава. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання (робота з природним матеріалом) / Я. Дробчак. - С.36-39 Лобова, Ольга. Тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі / О. Лобова. - С.39-44 Левшин, Микола. Не схожий на інші (про підручник "Інформатика", 4 клас) / М. Левшин. - С.44-48 Тараканова, Аліса. Хореографія: програма курсу за вибором (1-4 класи) / А. Тараканова. - С.48-52 Петрук, Оксана. Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання / О. Петрук. - С.53-56 Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-59 Мартиненко, Світлана. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-62 Фалько, Ярослав. Етимологічні "П'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів / Я. Фалько. - С.63 Є примірники у відділах: Ф2 (03.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (08.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний) |