Шифр: П860805/2015/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2015р. № 9
Зміст:
Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! : огляд тематичних уроків і виховних заходів, що надійшли до редакції / Ю. Колесникова. - С.1-4
Титаренко, Лілія. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8
Митник, Олександр. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13
Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17
Остапенко, Олександр. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-20
Шевченко, Олена. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання (за ідеями В. О. Сухомлинського) / О. Шевченко. - С.21-24
Василенко, Надія. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27
Шостак, Любов. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32
Андрусенко, Ірина. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-34
Іщенко, Тетяна. Урок мислення серед природи / Т. Іщенко. - С.35-36
Дробчак, Ярослава. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання (робота з природним матеріалом) / Я. Дробчак. - С.36-39
Лобова, Ольга. Тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі / О. Лобова. - С.39-44
Левшин, Микола. Не схожий на інші (про підручник "Інформатика", 4 клас) / М. Левшин. - С.44-48
Тараканова, Аліса. Хореографія: програма курсу за вибором (1-4 класи) / А. Тараканова. - С.48-52
Петрук, Оксана. Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання / О. Петрук. - С.53-56
Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-59
Мартиненко, Світлана. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-62
Фалько, Ярослав. Етимологічні "П'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів / Я. Фалько. - С.63
Є примірники у відділах:
Ф2 (03.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (08.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)