П 24 Мурована, Нонна Миколаївна. До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи [Текст] / Н. М. Мурована> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): розвиток -- саморозвиток вчителя -- професіоналізм -- акмеологічний підхід -- синергетичний підхід -- суб’єктний підхід Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Бех, І. Д. \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |