658.8(075)
П 18


    Парсяк, В. Н.
    Маркетинг : сучасна концепція та технології [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2015. - 324 с. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- маркетингові дослідження -- інструменти маркетингу

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)