П 18 Парсяк, В. Н. Маркетинг : сучасна концепція та технології [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2015. - 324 с. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн.
Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): державне регулювання -- маркетингові дослідження -- інструменти маркетингу Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |