Ч-96 Чучка, І. М. Інтерактивний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут. - Київ : Кондор, 2009. - 121 с. - ISBN 978-966-351-184-9 : 15.00 грн.
Рубрики: Економіка--Електронний ринок--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): електронний покупець -- інтерактивність -- платіжні системи -- товарна політика -- реклама -- оплата купівлі Дод.точки доступу: Студеняк, І. П. Міністерство освіти та науки України Мукачівський технологічний інститут Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |