В 72 Волярська, О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 3. - С. 42-47 : табл. - Бібліогр.: с. 47 (6 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): АНДРАГОГІКА -- ВЧИТЕЛЬ -- НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК Анотація: Вмсвітлено проблему вивчення впливу післядипломної освіти на професійний розвиток сучасних педагогів. Обґрунтовано неперервність удосконалення професійної підготовки і професійного розвитку вчителів, запропоновано результати дослідження ставлення педагогів до умов, форм і методів післядипломної освіти. Акцентовано, що післядипломна педагогічна освіта спрямована на формування професійних орієнтирів педагогів з метою розвитку їхніх особистісних і професійних якостей, підвищення професійної компетентності і постійного професійного зростання. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |