Шифр: З659149/2017/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Любов. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі" / Л. Ковальчук. - С.2
Кл.слова: інформація про конкурс, інформація про вчительську номінацію
Ковальчук, Любов. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської : Урок розвитку мовлення / Л. Ковальчук. - С.3-5
Кл.слова: план-конспект уроку, світове мистецтво, образи священних книг
Простяк, Леся. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть... : Модульне заняття за романом Стендаля "Червоне і чорне" / Л. Простяк. - С.6-10
Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір, хід модульного заняття, образ Жульєна Сореля
Дементьєва, Олена. Моя різдвяна пісня в прозі / О. Дементьєва. - С.10
Кл.слова: творчість учнів, номінація "Книжки в червоній палітурці", проза
Приходько, Людмила. Серця опалені війною : Презентація книжки спогадів, присвяченої загиблим на війні випускникам школи - Ігорю Горбенку, Олегу Бикову, Олексію Шепелюку / Л. Приходько. - С.11-13
Кл.слова: сценарій презентації книжки, позакласне читання, патріотичне виховання
Гайченко, Ольга. Пізнай себе і світ через читання / О. Гайченко. - С.14-15
Кл.слова: підтримка читання, літературні квести, конкурс виразного читання
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки №43-49 / О. О. Гузь. - С.16-43
Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, план-конспект уроків, поурочне планування
Гузь, Ольга Олександрівна. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 43 / О. О. Гузь. - С.16-23
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса
Гузь, Ольга Олександрівна. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані : Урок № 44 / О. О. Гузь. - С.24-30
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, план-конспект уроку, головні герої твору
Гузь, Ольга Олександрівна. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) / О. О. Гузь. - С.30-32
Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд) : Урок № 46 / О. О. Гузь. - С.32-35
Кл.слова: бароко, мистецтво бароко, митці й творіння доби бароко
Гузь, Ольга Олександрівна. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II) : Урок №47 / О. О. Гузь. - С.35-40
Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш, Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір, план-конспект уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору : Урок № 48 / О. О. Гузь. - С.40-49
Кл.слова: план-конспект уроку, барокова поезія, барокова модель світу
Гузь, Ольга Олександрівна. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму : Урок № 49 / О. О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: класицизм, план-конспект уроку, класицистична культура
Польгуль, Лілія. Контрольні роботи для 8 класу / Л. Польгуль. - С.44-45
Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, контрольна робота
Митрофанова, Наталя. Мольєр - майстер класицистичної комедії / Н. Митрофанова. - С.46-48
Кл.слова: план-конспект уроків, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра
Митрофанова, Наталя. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво / Н. Митрофанова. - С.46-47
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра
Митрофанова, Наталя. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії : Урок № 2 / Н. Митрофанова. - С.47-48
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, історія написання твору
Сорока, Інна. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока. - С.49-57
Кл.слова: створення кросенса, урок зарубіжної літератури, творче мислення
Лучко, Вікторія. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста / В. Лучко. - С.58-59
Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя, інновації в освіті, окружна методична комісія
Соломка, Людмила. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... : Життя і творчість Артура Конан Дойла / Л. Соломка. - С.60-61
Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього, літературне досьє на Конан Дойла, літературний детектив
Чоловська, Ольга. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда) / О. Чоловська. - С.62-64
Кл.слова: план-конспект уроку, Уайльд Оскар, про нього, вірші в прозі
Мердух, Василина. Солдат, який любить країну / В. Мердух. - С.обкладинка
Кл.слова: номінація "На крилах душі", вірш, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)