> Шифр: З296477334/2017/1 Газета 2017р. N 1 Слово редактора / ред. О. Чмигова. - С.3 Кл.слова: Керролл Л., про нього, Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір Забеліна, Оксана. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна. - С.4-12 Кл.слова: літературний календар, 2017 р., ювілейні дати Товкало, Мирослава. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур / М. Товкало. - С.13-16 Кл.слова: інтегрування предметів, пілотні програми, говорити українською Клочек, Григорій. Про час "Х" у реформуванні освіти / Г. Клочек. - С.17-21 Кл.слова: реформування освіти, зміст освіти, інтеграція предметів Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. - С.22 Кл.слова: мовно-літературна освіта, інтеграція предметів, гуманітарна освіта Ісаєва, Олена. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури / О. Ісаєва. - С.23 Кл.слова: інтеграція предметів, гібридна війна, антидержпвницька позиція Мегедь, Ірина. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові / І. Мегедь. - С.24 Кл.слова: збереження курсу "Українська мова", збереження курсу "Зарубіжна література", значення художнього тексту Ковбасенко, Юрій Іванович. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич / Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко. - С.25 Кл.слова: інтеграція предметів, зарубіжна література в школі, статус самостійності предмету Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.26 Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р., гуманітарні дисципліни, інтеграція предметів Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.27 Кл.слова: модернізація шкільної освіти, зміст навчальних програм, міжпредметні зв'язки Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. - С.28-29 Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р., літературна освіта, Ковбасенко Юрій, про виступ Моторна, Зінаїда. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". : зарубіжна література, 5-й клас / З. Моторна. - С.30-32 Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, аналіз твору Чайковська, Наталя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору : зарубіжна літератури, 6 клас / Н. Чайковська. - С.33-40 Кл.слова: план-конспект уроку, Лондон Джек, Жага до життя, про твір, аналіз твору Луганська, Тетяна. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків : зарубіжна література, 7 клас / Т. Луганська. - С.41-54 Кл.слова: план-конспект уроків, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, колористика Луганська, Тетяна. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.41-43 Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, про нього, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір Луганська, Тетяна. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.44-45 Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ассоль, образ Грея Луганська, Тетяна. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея / Т. Луганська. - С.46-54 Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, кольористика Варга, Наталія. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної" : зарубіжна література, 10 клас / Н. Варга. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, сімейні стосунки Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження : Зарубіжна література, 8 клас / Н. Барарєва. - С.65-72 Кл.слова: план-конспект уроків, Шекспір Вільям, про нього, аналіз творів Барарєва, Наталія. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах / Н. Барарєва. - С.65-69 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, про творчість, ренесансне сприйняття кохання Ткаченко, Оксана. Усепереможний голос любові : зарубіжна література, 8 клас / О. Ткаченко. - С.70-72 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, ренесансне сприйняття кохання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |