> Шифр: О190803/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Засенко, Вячеслав. Спеціальна освіта: кроки до змін / В. Засенко. - С.7-12 Кл.слова: особливі потреби, спеціальна освіта, інклюзивна освіта Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак. - С.13-20 Кл.слова: психолого-педагогічна типологія, розлади навчально-пізнавальної діяльності, інклюзивний клас Чеботарьова, Олена. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко. - С.21-30 Кл.слова: корекційні заняття, діти з порушеннями опорно-рухового апарату, психофізичний розвиток Волошина, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Волошина. - С.31-39 Кл.слова: інклюзивна освіта, модель підготовки вчителя, педагогічні умови Давидюк, Марина. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / М. Давидюк. - С.40-47 Кл.слова: інтеграція, інклюзія, соціалізація Омельченко, Ірина. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.48-59 Кл.слова: мовленнєва діяльність, спілкування, корекційно-розвиткові заняття Компанець, Наталія. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера / Н. Компанець. - С.60-69 Кл.слова: мінімальна мозкова дисфункція, нерізко виражені проблеми розвитку, стихійна інклюзія Адамюк, Наталія. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування / Н. Адамюк. - С.70-77 Кл.слова: антонімічна пара, жестолексема, багатозначний жест Литовченко, Світлана. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.78-85 Кл.слова: особливі освітні потреби, спеціальна освіта , порушення слуха Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |