> Шифр: М855626032/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Лилик, Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ 4 / Ірина Лилик. - С.4-23 Кл.слова: маркетингові дослідження, обсяг ринку, методи досліджень Инновационные технологии lnlimited_Analytics в исследовании рынков зарубежных стран. - С.24-25 Кл.слова: ринки збуту, купівельний попит, постачальники Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR 26. - С.26-33 Кл.слова: Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень, правила роботи на ринку, Кодекс Булатова, Аліна. Особливості тендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река. - С.34-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: реклама для жінок, реклама для чоловіків, реклама для дітей Зозульов, Олександр. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.53-61. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернет-магазин, комерційний сайт, промисловий ринок Баша, Інна. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів / І. Баша, В. Манойло. - С.62-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: майбутні маркетологи, компетентність, економічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) Учбова література: ФУФКМ / Маркетинг ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП |