Шифр: П875300957/2017/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 2
Зміст:
Лисенко, О. Базові принципи післядипломної освіти лікарів / О. Лисенко. - С.7-11
Дурдас, А. Тенденції розвитку освіти дорослих франції: сучасність і перспективи / А. Дурдас. - С.11-16
Батечко, Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії / Н. Батечко. - С.17-25
Загородня, А. Порівняльний аналіз навчання фахівців економічної галузі України та Республіки Польща / А. Загородня. - С.26-30
Євтушенко, Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко. - С.30-35
Овчаренко, Н. Сучасна музична освіта федеративної Республіки Німеччини / Н. Овчаренко. - С.36-42
Лакоза, Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном / Н. Лакоза. - С.42-48
Мосьпан, Н. Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС / Н. Мосьпан. - С.49-53
Вербенець, А. Процес формування моделі інклюзивної освіти у Республіці Мальта (2000-2005 рр.) / А. Вербенець. - С.54-59
Валенкевич, О. Освітній вплив сучасних чеських музеїв (з практики роботи Моравсього народного музею у місті Брно) / О. Валенкевич. - С.60-65
Петренко, Н. Організація здоров’язбережувального середовища в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.66-70
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.70-76
Томашевський, В. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / В. Томашевський. - С.76-81
Овсієнко, Л. Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз / Л. Овсієнко. - С.82-87
Гайдай, І. Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю: історичний досвід для сучасності / І. Гайдай. - С.88-94
Замкова, Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська. - С.95-99
Синекоп, О. Англомовне навчання майбутніх ІТ-фахівців лінгвостилістичним особливостям тексту політики інформаційної безпеки / О. Синекоп. - С.99-106
Іваницька, О. Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.107-113
Кулик, О. Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів / О. Кулик. - С.114-119
Александрова, В. Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу / В. Александрова. - С.120-124
Бровко, К. Моделювання процесу формування корпоративної культури студентів вищих навчальних закладів / К. Бровко. - С.125-129
Чжан, С. Змістовно-технологічне забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів / С. Чжан. - С.130-133
Фінгерман, О. Патріотичне виховання і корекція розумово відсталих дошкільників засобами музейної педагогіки / О. Фінгерман. - С.134-139
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)