Мулярчук, Євген.
    Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні [Текст] / Є. Мулярчук // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 213-234
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- феномен покликання -- відповідальність -- досвід -- мотивація -- суспільна користь -- благо -- педагогічна діяльність -- реформа освіти
Анотація: У статті ставиться проблема нематеріальної мотивації професійної діяльності, зокрема, у сфері освіти. Вирішується завдання виявити значення покликання для учнівської молоді, студентів педагогічного фаху, а також практикуючих учителів. Вивчемо мотиви випускників шкіл та студентів щодо освіти та подальшої роботи. Для аналізу безпосередньго досвіду покликання студентів та вчителів застосовується метод глибинних інтерв’ю. В результаті дослідження доведено значимість ідеї покликання для учнівської та студентської молоді в Україні, а також її релевантність досвіду практикуючих педагогів. Встановлено структуру феномену покликання як єдності елементів: Бажання-Талант-Реалізація-Благо. Для подальшої дискусії запропоновано визначення поняття покликання. Показано можливі шляхи використання мотиваційного чинника покликання для реформування системи освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)