> Шифр: М116322568/2017/10 Журнал 2017р. № 10 Гавриш, Наталя. Кухня - це місце, що єднає та зігріває усіх / Н. Гавриш. - С.4-6 Дерево цілей. - С.7 Ідея, лексичне поле, очікувані результати. - С.8 Тематика інтегрованих занять. - С.9 День1. Дитяча кав'ярня: що і для чого?. - С.10 День 2. Дизайн кав'ярні. - С.11 День 3. Хто працює в кав'ярні. - С.12 День 4. Вчимося готувати. - С.13 День 5. Відкриваємо дитячу кав'яню / 14 День 6. Які бувають кухні. Чи може бути кухня поза домом?. - С.15 День 7. Без чого кухня - не кухня. - С.16 День 8. Збираємося в похід: що взяти для пікніка?. - С.17 День 9. Готуємо в поході. - С.18 День 10. Влаштовуємо пікнік. - С.19 Завдання для самостійної діяльності "Кухня". - С.20 Асоціативна карта "Кухня". - С.21 Іванчук, Сабіна. Незвичайні ідеї для звичайних речей: майструємо з одноразового посуду / С. Іванчук. - С.22-23 Кл.слова: дитяча творчість Ілюстрації для обговорення "Кухня". - С.24-25 Гасюк, Людмила. Паперові фрукти для дитячої кухні / Л. Гасюк. - С.26-27 Стаєнна, Олена. Секрети кухні для дошкільників: гра-стратегія / О. Стаєнна. - С.35-36 Кл.слова: дитяче кафе, меню, продукти Брежнєва, Олена. Кухарські забави: розвиваємо сенсорномоторний інтелект / О. Брежнєва. - С.37-38 Кл.слова: розвивальне середовище, логіко-математичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |