> Шифр: О190803/2018/3 Журнал 2018р. № 3 Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє. - С.7-19 Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / І. Лисенкова. - С.20-27 Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова. - С.28-36 Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша. - С.37-44 Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / О. Кунінець. - С.45-53 Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.54-63 Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкової прояви / О. Орлов. - С.64-73 Михновецька, І. Особливості інтерсуб'єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна (за диспозиційним критерієм) / І. Михновецька. - С.74-83 Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камізі. - С.84-95 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |