316.77:659.13
П 44


    Подпружнікова, Ольга Петрівна.
    Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - ISBN 978-966-285-391-9 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні комунікації--Реклама--Візуальні виміри--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
рекламний персонаж -- рекламна комунікація -- символізація -- телепростір
Дод.точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)