Хоружа, Л.
    Модель педагогічної освіти сучасного університету [Електронний ресурс] / Л. Хоружа, М. Братко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.713. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне управління -- варіативні форми -- модель -- освітньо-науковий комплекс
Анотація: У статті актуалізується проблема педагогічної освіти відповідно до нових концептуальних засад її розвитку, робиться спроба охарактеризувати на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка модель освітньо-наукового комплексу вищої педагогічної освіти, діяльність якого відповідає принципам цілісності, неперервності, системності, відкритості, варіативності форм професійної підготовки. Авторами виділяються різновиди неперервної педагогічної освіти; характеризуються основні організаційні особливості підготовки фахівців на різних етапах педагогічної освіти з урахуванням її різновидів; виокремлюються варіативні форми неперервної педагогічної освіти за відповідними етапами (допрофесійним, адаптаційно-професійним, системно-професійним, акме-професійним). Кожен з етапів має своє змістове наповнення, що відповідає сучасним освітнім трендам: впровадження компетентнісного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів; розвиток інноваційного мислення та лідерського потенціалу; створення умов для інклюзивного навчання тощо. У статті акцентується увага на перевагах впровадження пропонованої моделі, що вбачаються у диверсифікації педагогічної підготовки, розширенні компетентнісного поля застосування педагогічних знань та навичок, створенні динамічного освітнього середовища, мотивації здобувачів вищої освіти до самоорганізації в процесі вибудовування власної траєкторії професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Братко, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)