> Шифр: І368505/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Синекоп, О. С. Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців / О. С. Синекоп. - С.3-17. - Бібліогр. в кінці ст. Юхименко, В. О. Психолого-педагогічні чинники формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів / В. О. Юхименко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст. Майєр, Н. В. Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя / Н. В. Майєр. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст. Дягилева, О. С. Електронний курс "English week 2018-2019" для організації позаудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків / О. С. Дягилева, А. Ю. Юрженко. - С.34-42. - Бібліогр. в кінці ст. Чуйко, Ю. А. Електронні тестові завдання для контролю розуміння студентами другого курсу італомовних ідіом у читанні / Ю. А. Чуйко. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст. Грінченко, Н. Р. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами / Н. Р. Грінченко. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст. Устименко, О. М. Мобільний додаток "Plickers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови / О. М. Устименко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |