Гавриш, Наталія Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи / Наталія Гавриш, Олена Ліннік> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 3-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Наступність Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- налагодження взаємодія -- дитячий садок і школа -- Нова українська школа -- реформування в освіті -- ключові компетентності Анотація: "Реформування освіти в Україні, що розпочалося з розроблення та затвердження Концепції "Нова українська школа" (НУШ) у 2016 році, зачіпає майже кожну українську родину, оскільки стосується всіх, хто навчається, навчає або керує закладами освіти. Звісно, зміни не можуть не торкнутися і дошкілля. Що саме змінилося і має змінитися в плані наступності між дошкільною і початковою ланками, пропонуємо розібратися разом з авторками статті." Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |