Kurniasari, W.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / W. Kurniasari, E. Purwanta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Purwanta, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)