Скрипник, Тетяна Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом." Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |