> Шифр: П225817115/2019/32 Журнал 2019р. № 32 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Łapian, T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu / T. Łapian. - С.4-13 Кл.слова: аніматор, вільний час, організація відпочинку Brodnicki, M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym / M. Brodnicki. - С.14-21 Кл.слова: природнича освіта, Річ Посполита Руденко, Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату / Н. М. Руденко. - С.22-28 Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід Леонтьєва, І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів / І. В. Леонтьєва. - С.29-38 Кл.слова: критичне мислення, технологія case-study, педагогічний кейс Бровко, О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях / О. О. Бровко [и др.]. - С.39-46 Інші автори: Козлов Р. А., Груздьова О. В., Розінкевич Н. В. Кл.слова: практико-орієнтоване навчання, компетентності, театралізовані дійства Козир, М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства / М. В. Козир, О. І. Олійник. - С.47-53 Кл.слова: інтерактивне навчання, класифікація інтерактивів Стеченко, О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.54-63 Кл.слова: екзаменаційні сесії, управління якістю освіти, якість навчання Клібайс, Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями / Т. В. Клібайс, О. П. Дець. - С.64-69 Кл.слова: психосоматичні захворювання, психосоматози, когнітивні схеми Литвиненко, О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів / О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура. - С.70-75 Кл.слова: депресивні прояви, ситуативна тривожність, соціально-демографічний фактор Гончар, Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді / Л. О. Гончар, Я. О. Співак. - С.76-80 Кл.слова: професійна компетентність, соціальний захист, соціальні працівники Карам, А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості" / А. Карам. - С.81-85 Кл.слова: компетентність, естетична компетентність, особистість Кочеткова, О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. С. Кочеткова. - С.87-91 Кл.слова: цифрова компетенція, інформаційно-комунікаційні технології Пуйо, О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С.92-97 Кл.слова: рухливі ігри, ціннісні орієнтації, емпатія Скачкова, В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів / В. О. Скачкова. - С.98-103 Кл.слова: педагогічна діяльність, зміст освіти, професійно-педагогічна культура Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Учбова література: ФПСРСО / ПП / 053 / Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі / 5 / ОСН |