Шифр: М855626032/2020/122/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2020р. т.122 № 5
Зміст:
Особисті фінанси, сім’я та кар’єра - орієнтири українців в 2020. - С.4-6
Швец, Владимир. Интеграция платформы опросов с онлайн-панелями в один клик / В. Швец. - С.7
Success story: Budusushi открыли уже 2 новые точки за время карантина - как не потерять доход и даже вырасти во время всемирной эпидемии COVID. - С.8-10
Пилипенко, Вікторія. Об’єднумось: як ком’юніті-маркетинг може збільшити довіру до вашого бізнесу / В. Пилипенко. - С.11-13
Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20
Перша міжнародна науково-практична інтернет-конференція органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку. - С.21-24
Шапоренко, Олена. Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоянич, Наталья. Органическая одежда - новый модный тренд или must have? / Н. Лоянич. - С.51-52
Дрожжина, Юлія. Hard skills vs soft skills: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56
Баша, Інна. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Септухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Септухов, А. Нестеренко. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)