> Шифр: М855626032/2020/122/5 Журнал 2020р. т.122 № 5 Особисті фінанси, сім’я та кар’єра - орієнтири українців в 2020. - С.4-6 Швец, Владимир. Интеграция платформы опросов с онлайн-панелями в один клик / В. Швец. - С.7 Success story: Budusushi открыли уже 2 новые точки за время карантина - как не потерять доход и даже вырасти во время всемирной эпидемии COVID. - С.8-10 Пилипенко, Вікторія. Об’єднумось: як ком’юніті-маркетинг може збільшити довіру до вашого бізнесу / В. Пилипенко. - С.11-13 Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 Перша міжнародна науково-практична інтернет-конференція органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку. - С.21-24 Шапоренко, Олена. Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26 Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Бібліогр. в кінці ст. Лоянич, Наталья. Органическая одежда - новый модный тренд или must have? / Н. Лоянич. - С.51-52 Дрожжина, Юлія. Hard skills vs soft skills: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 Баша, Інна. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Септухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Септухов, А. Нестеренко. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |