Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки