Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(082)/С 91
Назва : Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : монографія
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :912 с
Колективи : Українська академія акмеології
ISBN, Ціна 978-617-658-019-5: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013(082)
Предметні рубрики: Наукова діяльність-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретична акмеологія--психологічна акмеологія--педагогічна акмеологія--професійна акмеологія--акмеологія управління--акме-педагогіка--акме-особистість--позитивне мислення--акмеологіний потенціал--професійний розвиток--андрагогіка--х’ютагогіка--мовна освіта--післядипломна освіта--самореалізація
Зміст : Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання/ В. О. Огнев’юк. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих/ С. О. Сисоєва. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури/ О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст/ О. В. Вознюк. Creativity development models and standarts/ D. Kamenova. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості/ Я. С. Фруктова. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології/ Е. П. Голобородько. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості/ В. Є. Линьов. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції/ В. І. Сіткар. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні/ І. М. Чорна. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи/ Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення/ В. М. Антонов. Інноваційні технології в акмеології/ В. М. Антонов. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму/ П. Ю. Саух. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл/ О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя/ Л. Л. Хоружа. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема/ Н. Г. Сидорчук. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості/ О. В. Мельниченко. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету/ С. М. Мартиненко. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян/ Л. В. Чумак. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей/ О. Б. Полєвікова. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі/ І. О. Полєвіков. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі/ С. П. Архипова. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям/ Н. О. Терентьєва. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу/ Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти/ І. В. Соколова. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу/ В. В. Желанова. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету/ Л. Б. Паламарчук. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології/ О. А. Кучерук. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури/ С. О. Караман, О. В. Караман. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Дерека. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні/ Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект)/ Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету/ І. П. Дроздова. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід/ О. М. Галус. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів/ В. М. Гладкова. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти/ Т. В. Дуткевич. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід)/ І. П. Аннєнкова. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури/ А. М. Москаленко. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі/ В. М. Гладкова, Е. В. Гладков.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології