Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.017/К 63 Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович, Хоружа, Людмила Леонідівна, Сисоєва, Світлана Олександрівна, Чернуха, Надія Миколаївна, Терентьєва, Наталія Олександрівна Назва : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015 Кільк.характеристики :367 с Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка ISBN, Ціна 978-617-658-011-9: ДРНТІ : 14.15 УДК : 37.017 Предметні рубрики: Педагогіка школи-- Система освіти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--компетенція--квазіпрофесійна--ік-компетентність Зміст : Компетенції вчителя - традиція, погляди щодо педевтології, рекомендації ЄС, невирішені проблеми/ Т. Левовицький. Компетентнісно зорієнтована вища освіта: формування наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва. Стратегія і тактика впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку фахівців/ Л. Л. Хоружа. Наукові основи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців/ І. Драч. Інтерактивність навчання та соціальні компетенції вчителя / Стефан Мешальський. Шляхи модернізації курсу "Методологія науково-педагогічних досліджень" як важливого чинника формування у майбутніх викладачів дослідницької компетентності/ Н. Дічек. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів початкової школи у позаурочній діяльності / Л. Канішевська. Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої школи / О. Малихін, О. Герасимова. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету / Н. Морзе, О. Буйницька, А. Кочарян. Основні положення навчання із використанням нових інформаційних технологій як запрошення до дискусії щодо компетенцій сучасного вчителя / Н. Беднарська. Підготовка вчителя до формування соціальної компетентності учнів підліткового віку у позаурочній діяльності/ В. Тернопільська. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті / М. Братко. Зміни компетенцій неперервної професійної освіти вчителя / Г. Беднарчик, К. Славінська. Мотивація, смислова сфера та професійна суб'ектність майбутнього педагога у площині їх рефлексивної детермінації / В. Желанова. Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Олексюк, М. Ткач, Л. Бондаренко. Інтеграція як фактор модернізації сучасного освітнього простору на компетентнісних засадах / Н. Чернуха. Підготовка магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" : реалізація компетентнісного підхіду/ Н. Терентьєва. Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП КС(1) Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП КС(1) Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович Хоружа, Людмила Леонідівна Сисоєва, Світлана Олександрівна Чернуха, Надія Миколаївна Терентьєва, Наталія Олександрівна Київський університет імені Бориса Грінченка |