Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голота Н.
Назва : Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 47-53. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні педагоги--діалог--діалогові технології--особистісний розвиток--професійний розвиток
Анотація: У статті здійснено аналіз особливостей застосування діалогових технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти як невід’ємної складової особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів. Розглядаються види діалогових технологій, обґрунтовуються взаємозв’язок таких видів діалогу, як діалог суб’єктів та діалог сфер професійної діяльності в контексті підготовки педагога. Виокремлюються такі етапи розвитку діалогічної взаємодії у роботі з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти та вчителями початкових класів, як: мотиваційний, емоційно-ціннісний, когнітивно-гностичний, діяльнісний.