Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)1511 (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018(1)1511
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-персонаж--шкільне вивчення--аспект--аналіз--словесність--психологія сприйняття
Анотація: У статті досліджено основні наукові ідеї щодо аспектного вивчення образів-персонажів у курсі літературної освіти учнів старшої школи від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Визначено традиційні та новаторські погляди літературознавців та педагогів на проблему формування теоретиколітературного поняття про образ-персонаж, простежено вплив літературознавчих шкіл на розробку теорії та технології навчання, проаналізовано наукові положення представників різних методичних течій щодо навчально-виховного змісту роботи над вивченням героїв твору, схарактеризовано зміст та характер навчання, визначено роль підручників та навчальних посібників у реалізації освітньої мети. Зроблено висновок про актуалізацію соціального, історичного, національного, аксіологічного, філософського аспектів в аналізі образів-персонажів на різних етапах розвитку методичної думки