Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сосєдко К. Д.
Назва : Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 117-122 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-мем--мем--самоекспансія--комунікативна одиниця--комунікація--вплив
Анотація: У статті розглянутоявище мемів та їх значення в контексті інтернет-простору, а також яким чином інтернет-меми впливають на характер комунікації в мережі, досліджено історико-культурні наслідки функ-ціонування мемів.Меми — соціокультурне явище, що є наслідком розвитку кіберпростору. Це потужний засіб комунікації, тому важливо проаналізувати роль цієї комунікаційної одиниці у суспільстві. Меми є масовим явищем, здат-ним постійно збільшувати оберти, залучати нових користувачів. Саме у такий спосіб відбувається навмисний вплив на індивідуальну свідомість людини. Однак найстрашніше те, що мем сприймається по-різному, створю-ючи нові реалії, навіть спотворюючи їх. Тому важливо дослідити специфіку функціонування мемів в інтернеті. Культура їх створення відображає рівень розвитку суспільства.У статті розглядається історія виникнення поняття «мем», виокремлено жанрове різноманіття та ви-значено класифікацію форматів (наведено приклади найпопулярнішого мему, що активно поширюється соці-альними мережами). Проаналізовано можливі причини, які можуть бути наслідком створення мему.Інтернет-мем — це вірусний інформаційний продукт, що користуватиметься попитом ще довго, адже лег-кість сприйняття та відтворення для сучасного користувача надзвичайно важлива. Водночас мем може швид-ко втрати свою популярність, причини якої розглядаються у статті