Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавська О. В.
Назва : Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 1(9). - С. 35-42 (Шифр І254815328/2020/1(9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--радіожурналістика--практикоорієнтований підхід--якість навчання--дистанційне навчання
Анотація: У дослідженні розкриваються концептуальні засади удосконалення змістового наповнення ЕНК із радіожур-налістики для студентів бакалаврського освітнього рівня з урахуванням специфіки дистанційного навчання та вимог до фахової компетентності радіожурналістів. Розглянуто особливості переходу на практикоорієн-тований підхід у навчанні.Для цього було проаналізовано специфіку актуального сертифікованого курсу та проведено опитування студен-тів, які опановували матеріал навчальної програми з його використанням. За даними анкетування було визначено кілька нових продуктивних напрямів підготовки практичних завдань, що дадуть змогу формувати й розвивати вміння та навички, необхідні радіожурналістові для успішної професійної діяльності. Студенти вважають, що умін-ня збирати й перевіряти інформацію, аналізувати документи й бази даних, а також технічні навички (монтування, верстка, обробка фото-, аудіо- та відеоматеріалів) є базовими складниками для журналістської компетентності.Результати дослідження є важливими для підготовки підручника з радіожурналістики, що відображати-ме принципи раціонального поєднання теорії з практикою, необхідні для активізації пізнавальної діяльності студентів, формування навичок роботи в сучасних медіа. Виокремлено важливі компоненти змісту навчання з радіожурналістики, а саме: слухання радіопередач і подкастів, аналіз їх жанрово-стильових особливостей, композиції; аналіз своїх і чужих текстів та обговорення їх визначених особливостей; розвиток навички розпові-дати історії, використовуючи доцільні виражальні засоби; формування уміння знаходити й подавати важливі для розкриття характеру героїв деталі; удосконалення навичок інтерв’ювання, відбору фактів при вивченні поточної інформаційної картини світу, джерел даних та написання інформаційних повідомлень