Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Желанова В., Козир М.
Назва : Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2): 44-50. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--медіаресурси--моделі--освітній процес--системи комп’ютерного моделювання --студенти-філологи--telegram-канали--хмарні технології
Анотація: У статті йдеться про моделі й стратегії використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філоло- гами в освітньому процесі ЗВО. Автори визначають за мету дослідити особливості ефектив- ного використання ІКТ і зокрема медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО. Завдання полягають в аналізі сучасних досліджень окресленої проблематики, у пошуці ефек- тивних медіаресурсів і моделей впровадження інформаційних технологій із метою підвищення якості освітнього процесу.

Дод.точки доступу:
Козир, М.