Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Желанова В., Козир М. Назва : Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії [Електронний ресурс] Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2): 44-50. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--медіаресурси--моделі--освітній процес--системи комп’ютерного моделювання --студенти-філологи--telegram-канали--хмарні технології Анотація: У статті йдеться про моделі й стратегії використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філоло- гами в освітньому процесі ЗВО. Автори визначають за мету дослідити особливості ефектив- ного використання ІКТ і зокрема медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО. Завдання полягають в аналізі сучасних досліджень окресленої проблематики, у пошуці ефек- тивних медіаресурсів і моделей впровадження інформаційних технологій із метою підвищення якості освітнього процесу. Дод.точки доступу: Козир, М. |