Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Садовенко, С. М. \редактор, упорядник.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв