Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет