Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морозова, Олена
Назва : Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 2. - С. 26-31. - DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.5 (Шифр І254815328/2022/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама та pr--державне управління--професійні компетенції--методи викладання
Анотація: У статті розглянуто питання формування професійних компетенцій у студентів, які опановують ди-сципліну «PR в державному управлінні»: розуміння специфіки комунікації з цільовими аудиторіями, функцій органів державної влади та формування позитивного образу органів державного управління за допомогою ви-світлення їхньої діяльності. Представлено основну проблематику щодо викладання PR в органах державного управління у вищій школі, пов’язану з відмінностями між функціонуванням державного та комерційного секторів