Форма документа : Журнал
Шифр видання : В580804487/2022/1/2
Назва : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: науковий журнал/ Східно-Європейський Інститут Психології. Т.1 № 2: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору
Вихідні дані : , 2022
Кільк.характеристики :274 с
ISSN: 2959-1953
Ціна : Б.ц.
УДК : 378(477)(082)
Зміст : Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану/ Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни/ Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності/ О. А. Коваль, П. О. Каплан. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога/ Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни/ Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах/ А. М. Старєва. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій/ О. М. Харцій. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни/ К. А. Шапочка. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання/ В. І. Азатьян. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів/ Н. Л. Гриценко. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання/ Н. М. Макаренко. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи/ А. В. Підгорний. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник/ В. П. Шпак, О. В. Бардадим. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty/ N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії/ Л. О. Гапоненко. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів/ Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/ А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії/ Б. М. Мельник. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту/ Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи/ Н. А. Перхайло. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах/ Н. К. П’ятниця-Горпинченко. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу/ Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. С. Локшин. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International/ Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)