Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yaroshenko О., Korshevniuk Т., Vashchenko L.
Назва : Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2024. - Вип. 1. - С. 56-73. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5 (Шифр Н057263/2024/1). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі--природничі дисципліни--оцінювання--середня освіта--реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.