Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна
Назва : Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 112-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація навчальної дисципліни--доступність освіти--інклюзія--компаративне дослідження--травма-інформований підхід--універсальний дизайн
Анотація: У статті проаналізовано проблему індивідуалізації у процесі опанування навчальних дисциплін у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) на засадах компаративного підходу. Актуальність дослідження зумовлена низкою суперечностей між зростаючими вимогами суспільства на врахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти в умовах війни в Україні та обмеженням такої індивідуалізації в ЗВО дидактичними способами; визначеною на законодавчому рівні стратегією індивідуалізації освітнього процесу та відсутності у ЗВО підрозділів, які б відповідали за забезпечення рівного доступу до освіти здобувачами; необхідністю вивчення перспективного зарубіжного досвіду підготовки здобувачів освіти у ЗВО та станом розробки теми індивідуалізації освітнього процесу на засадах компаративного підходу.