Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Слинчук І. Назва : Інноваційні підходи до формування лексичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2015. - № 1. - С. 44-51. (Шифр В353859/2015/1) Примітки : Зміст: Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття. УДК : 376.056-264:373.2.016:81-028.31](477) Предметні рубрики: Діти з розладами мовлення-- розвиток мовлення --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами мовленя--дошкільна освіта--мовлення--розвиток--лексика--корекційна робота--корекційно-освітня робота--логопедична робота--загальний недорозвиток мовлення--інноваційні методи--інноваційні прийоми--логопедичні казки--активний словник--психогімнастика--моделювання--опорні картинки--ігри з манкою--лексична робота Зміст : Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття Анотація: У статті описано інноваційні методи й прийоми логопедичної робота під час організації індивідуальних занять з дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення. Представлено конспект індивідуального заняття. |