Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Козир М. В. Назва : Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти [Електронний ресурс] Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 33. - С. 41-47. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 (Шифр П225817115/2020/33). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--інформаційний--інформаційно-комунікаційна Анотація: У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. |