Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дячок Н. В.
Назва : Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 33. - С. 70-75. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.8 (Шифр П225817115/2020/33). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільність--неперервна освтіа--конкурентноспроможність
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної мобільності як показника неперервної педагогічної освіти. Представлено структуру професійної мобільності вчителя, яка складається з чотирьох компонентів: особистісний, когнітивний, комунікативний, діяльнісний. На основі компонентів і показників виокремлено рівні професійної мобільності вчителя: репродуктивний, базовий, продуктивний.