Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-963570145
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014.25:005.745(083.9) + 005.745(083.9)
Предметні рубрики: Освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development/ A. M. Asadov. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine/ M. Komarnytskyi. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning/ K. Ch. Marshall. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства/ В. М. Антонов. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи/ Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду/ І. 0. Баранцова. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки/ О. В. Вознюк. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші/ О. М. Галус, Б. С. Крищук. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти)/ В. М. Гладкова. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80/ О. А. Дубасенюк. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей/ Л. М. Завацька. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития/ И. С. Клименко. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку/ І. Й. Кріба. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане/ Р. Э. Мамедзаде. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури/ О. В. Мельниченко. Проблема толерантності в системі історичної освіти/ І. Б. Мрака. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства/ В. П. Олексенко. Свобода віросповідання та проблема толерантності/ С. Ф. Рашидов. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір/ П. Ю. Саух. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу/ Н. Г. Сидорчук. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні/ В. В. Стецюк. Смена научной парадигмы в меняющемся мире/ К. П. Таушанжи. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків)/ І. І. Федик. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201/ Р. В. Чубук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології