Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Іванова С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих/ С. В. Іванова (стр.3-5) Кл.слова: компетентності,формальна освіта,освітня програма
Палкин В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе/ В. А. Палкин (стр.6-10) Кл.слова: гуманистическая парадигма,духовность,нравственность
Москалик Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи/ Г. Ф. Москалик (стр.11-13) Кл.слова: спеціальні знання,мета роботи,колектив однодумців
Шевчук С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи/ С. В. Шевчук (стр.14-17) Кл.слова: професійна культура,професійна компетентність,портфоліо
Іваній І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту/ І. В. Іваній (стр.18-20) Кл.слова: етикет,педагогічні техніки
Ємець А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря/ А. В. Ємець (стр.21-24) Кл.слова: фізична реабілітація,професійна підготовка
Шакотько В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики/ В. В. Шакотько (стр.25-28)
Басенко Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів/ Р. О. Басенко (стр.29-33) Кл.слова: молодіжні ініціативи,ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами/ А. М. Антоненко-Миргородська (стр.34-36)
Олійник І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки/ І О. Олійник, І. В. Шаляпіна (стр.37-39)
Лаврик К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови/ К. А. Лаврик (стр.40-42)
Орищин І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами/ І. С. Орищин (стр.43-45)
Лисенко А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини/ А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко (стр.46-48)
Шамрай О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії/ О. В. Шамрай (стр.54-55)
Шутов Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії/ Д. О. Шутов (стр.56-59)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Іванова, С. В.
Палкин, В. А.
Москалик, Г. Ф.
Шевчук, С. В.
Іваній, І. В.
Ємець, А. В.
Шакотько, В. В.
Басенко, Р. О.
Антоненко-Миргородська, А. М.
Олійник, І О.
Лаврик, К. А.
Орищин, І. С.
Лисенко, А. В.
Шамрай, О. В.
Шутов, Д. О.
Шаляпіна, І. В.
Дорошенко, С. М.