Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Богосвятська А. Учитель може все, якщо в нього вірити!/ А. Богосвятська (стр.2-4) Кл.слова: педагогічна діяльність,вчителі-словесники,нестандартні форми уроку
Богосвятська А. Слово - ключ до таємниці життя/ А. Богосвятська (стр.5-9) Кл.слова: принцип триєдності,природа слова,слово і генетичний код
Таранік-Ткачук К. В. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп"/ К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна (стр.10-13) Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р.,науково-педагогічний проект,проект "Філологічний Олімп"
Зарольська Л. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации/ Л. Зарольська (стр.14-19) Кл.слова: навчальний блок,фронтальна перевірка,уроки-семінари
Головка Л. Яскраве світло класики та сучасної літератури/ Л. Головка (стр.20) Кл.слова: лист до редакції,професійний рівень вчителя,творчі доробки
Головка Л. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця)/ Л. Головка (стр.20-27) Кл.слова: аналіз текстів,робота з текстом,заняття
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.21-23) Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір,текст в тексті,Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.23-24) Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір ,аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий")/ Л. Головка (стр.25-27) Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір,аналіз тексту
Лагола І. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур/ І. Лагола, Л. Дичик (стр.28-33) Кл.слова: план-конспект уроку,Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір,Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва В. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ В. Пантелєєва (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., про неї,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік О. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури/ О. Краснік (стр.37-39) Кл.слова: сценарій уроку,Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач І. Навчаємо учнів роботи з текстом/ І. Ткач (стр.40) Кл.слова: аналіз художнього твору,авторська думка,художній образ
Аркуша М. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах/ М. Аркуша (стр.41) Кл.слова: творче читання тексту,робота з ілюстраціями,створення логічної схеми
Ткач І. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"/ І. Ткач (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,аналіз твору
Сагайдак Л. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки"/ Л. Сагайдак (стр.44-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір,образ Конрада
Волкова Ю. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.49-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,образ чайки Джонатана
Гладишев В. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/ В. Гладишев (стр.54-56) Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір,образ Гобсека
Пітерська О. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна"/ О. Пітерська (стр.57-59) Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір,образ ПоллІанни
Руда Т. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика/ Т. Руда (стр.60-61) Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього,кінотвір,літературознавець
Шевченко Т. Значущість професії вчителя/ Т. Шевченко (стр.62-63) Кл.слова: есе,вчитель,професія вчителя
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Богосвятська, Анна-Марія
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна
Зарольська, Любов
Головка, Людмила
Лагола, Ірина
Пантелєєва, Вікторія
Краснік, Олена
Ткач, Ірина
Аркуша, Марина
Сагайдак, Луїза
Волкова, Юлія
Гладишев, Володимир
Пітерська, Олена
Руда, Тетяна
Шевченко, Тетяна
Химера, Наталія Володимирівна
Дичик, Людмила
Некіга, Лариса
Бережна, Таміла Іванівна