Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.013/С 14 Автор(и) : Сазоненко Г. С. Назва : Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : науково-методичний посібник Вихідні дані : Київ: Гнозис, 2004 Кільк.характеристики :681 с ISBN, Ціна 966-7569-75-6: ДРНТІ : 14 УДК : 37.013 + 37.091.4 Предметні рубрики: Освіта -- Акмеологія Зміст : Тенденції і суперечності розвитку шкільної освіти в Україні ; Успішні педагогічні системи ; Вітчизняні педагогічні системи ; Людинознавчий потенціал педагогічних ідей Костянтина Ушинського ; Школа як керівник життя на шляху до майбутнього за вченням Миколи Пирогова ; Педагогічна концепція Бориса Грінченка ; Основні ідеї педагогічної концепції Івана Сікорського ; Педагогіка успіху в освітній системі Григорія Ващенка ; Освітні ідеї в педагогічній системі Василя Сухомлинського ; Зарубіжні педагогічні системи ; Педагогічна концепція Яна Амоса Коменського ; Школа життя Джона Дьюї ; Школа дії Вільгельма Августа Лая ; Феномен вальдорфської педагогіки ; Акмеологічні пріоритети ліцею ; Акме-технології ; Досвід Українського гуманітарного ліцею в ретроспективі Анотація: На основі методології українознавства, педагогіки і психології життєтворчості у посібнику розкриваються змістовні, психологічні, ткехнологічні та управлінські параметри становлення і розвітку інноваційної акмеологічної системи ліцею, аналізуються історичні уроки творчого використання потенціалу успішних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем. Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф3(1) Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф3(1) Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\ |