Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Панченко А., Корендо Р. Назва : Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2016. - № 1. - С. 4–11. (Шифр В353859/2016/1) Примітки : Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку. УДК : 373.212.120.4-053.4](477) Предметні рубрики: Діти раннього віку-- організація навчання --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку --організація навчання--інтегрований підхід--блочно-тематичне планування--перпективне календарне планування--організація життєдіяльності--завдання педагогів--навколишнє середовище--пізнавальна сфера--динамічне засвоєння знань--спіралеподібне засвоєння знань--інтегровані заняття Дод.точки доступу: Корендо, Р. |